omA KOPPA

omA KOPPA

kokouspiirrosmekko




Minun on helpompi keskittyä
kuuntelemiseen, 
jos piirustelen samalla. 



Ompelin piirtämäni 
'marginaalitaidekuvan' ;)



Mekkoon.



Tästä tuli tuulipukukankainen 
suoja(työ)vaate ':D



Surautin vielä laukunkin.



Vetäisen tämän päälle essun sijasta, 
jos teemme värin kanssa hommia 
ja mulla sattuu olemaan hienot vaatteet töissä ;)



Jos ompelukoneesta ei lähtisi niin kovaa ääntä, 
voisin ottaa sen kokoukseen mukaan ;D


~


Virkkaatteko te palavereissa?
TUntuukohan se jostakin loukkaavalta?
Luuleko joku, etten kuule/kuuntele, kun virkkaan!?











7 kommenttia:

  1. Ihana työvaate sinulla! Olen ennemminkin yrittänyt kommentoida pääsemättä koskaan läpi. Yritän taas :) Minä neulon aina luennoilla ja olen myös kokouksissa neulonut. Pyrin kyllä pitämään silmät ylhäällä, etten tulisi tulkituksi kontaktista vetäytyjäksi. Jossain oli tehty ihan tutkimuskin siitä, että puhelun aikana piirtely auttaa muistamaan asioita paremmin.

    VastaaPoista
  2. Mieki neulon yleensä luennoilla ja se kyllä auttaa pitämään ajatukset asiassa. Puhujat eivät ole koskaan asiaa kommentoineet, mutta ystäväni puhetahdin huomasin joskus hidastuvan, kun neuloin huoliaan kuunnellessani. Uskoi onneksi, kun vakuutin, että korvat kyllä toimivat vaikka silmät ovat toisaalla..

    VastaaPoista
  3. Mahtava työvaate! =)
    Ite olen myös neulonut töissä, en ole jaksanut miettiä loukkaako se jotakuta, vaan ajattelen ennemminkin niin päin, että se parantaa omaa työtehoa ja keskittymistä ja sitä myöten tekee musta paremman työntekijän, sitä vastaan tuskin kellään on mitään sanomista. =D

    VastaaPoista
  4. Mikä mekko!! Kangas näytti kaikelta muulta kuin tuulipukukankaalta !! Minä neulon/virkkaan/kirjon aina ja kaikkialla! joskus kysyn luvan kouluttajalta/luennoijalta, ettei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. Keskityn myös paremmin kun samalla teen käsilläni. Muuten menee joskus haukotteluksi :) Kaverit tietävät "pakkotoiminnastani"!!

    VastaaPoista
  5. Tikkaukset vetävät. Siitä näkee, että matsku on 'muovia', tikkauslanka liian paksua ja tikin kireyskin väärä - siis löysemmällä tikillä tuli abstraktimpia taideteoksia nurjalle puolelle ;)

    En varmaan läpäisisi koskaan
    ompelijan tutkintoa ';D

    VastaaPoista
  6. Minä virkkaan aina kuin mahdollista. Tai piirtelen tai askartelen... Se auttaa keskittymään ja jotenkin syntyy enemmän ideoita silloin, kun kädet puuhaa muuta. Ja kieltämättä siitä joskus kuulee natinaa, kun sellaisten eritavalla oppivien mielestä minä en silloin keskity, vaikka asia on täysin päinvastoin. Olen muuten jäänyt ihan koukkuun tähän blogiin - niin monta ideaa ja inspiraatiota täältä on tullut jo nyt! Kiitos siis Sinulle kun jaksat kirjoittaa ja jakaa luovuuttasi! :)

    VastaaPoista
  7. Kouluaikoina piirsin aina marginaalit täyteen kuvia luentojen aikana. Koska muistan asioita silmieni kautta, siitä oli hyötyä kokeissa. Muistin piirustukseni kautta mitä missäkin muistiinpanossa sanottiin :)

    VastaaPoista