omA KOPPA

omA KOPPA

omA KOPPA - JUJU-kerhon kuukauden kirja 6/2014




WSOY ilmoitti 
jo ennen kirjan ilmestymistä, 
että kirjastani tulee
 JUJU-kerhon kuukauden kirja.



Olen otettu ja iloinen, 
kun ensimmäinen kirjani  
nostettiin näin ylistävästi 
kuukauden kirjaksi 
ja omA KOPPA levisi ympäri Suomea 
virkkaajien käsiin.

Itse en kuulu JUJU-kerhoon,
joten en tiedä, 
millaisessa kirjajoukossa olen.




Näin ensimmäistä kertaa 
nämä aukeamat Facebookissa, 
kun ystäväni oli laittanut ne seinälleni.

Liitin ne vmsomakoppa-FB-sivuille 
ja pyysin lukijoita kertomaan, 
mitä jutussa sanotaan.

Ihmettelin, 
kun en ollut saanut 
kirjoitettua juttua sähköpostiini tarkistettavaksi
tai edes valmista JUJU-kerhon lehteä käsiini.




Tämän tekstin itsestäni ja tekemisistäni 
olin kirjoittanut WSOY:lle jo aiemmin.

Kuvathan heillä on jo, 
koko kirjasta.




Kirjoitin toimittajalleni Ilonalle...



...sillä jutussa oli uutta ja yllättävää 
myös minulle!


'Virpi Marjaana Siira on näet luvannut 
tehdä kirjalle jatkoa 
ja me tarjoaisimme myös sen 
mielellämme teille.'


Odotan edelleen vastausta WSOY:ltä, 
siis JUJU-kerhon toimittajilta
tästä sammakosta.

Aurinkoisia käsityöpäiviä vaan kaikille ''''':D 



Perustaessani blogin 
laitoin omAksi tavoitteekseni
kerätä KOPPAan 1000 postausta.
Silloin olisin itseeni 
ja luomaani IDEAPANKKIin tyytyväinen.

Tämä oli 999. postaus.
Rakkaudesta...<3


Aurinkoisia käsityöpäiviä vaan kaikille :)


VMS

12 kommenttia:

  1. Oma kirja on vielä kirjakaupassa odottamassa.Ens palkasta sellasen käyn lunastamassa.Kirjastosta sen jo ennakkovarasin ja ihastuin sen verran että on omaksi hankittava!Ihanan inspiroiva kirja,kiitos!

    VastaaPoista
  2. Kirja on ihana! Jatkokin olisi mieluisa :)
    Ethän vaan lopeta tuhanteen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäänkö mä toistamaan tänne juttujani (siltä tuntuu),
      omAksi ja toistenkin iloksi ;D!?

      Poista
  3. Jujun kirja on kalliimpi, kuin nettikaupassa johon sivuilta on linkki!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen linkannut molemmat, asiakas saa itse päättää, mistä ostaa ja millä hinnalla ;)

      Poista
  4. Jouduin perumaan Juju-kerhon kuukauden kirjan, koska minulla oli se jo!!! Ihan kirja, kiitos! Juju-kerhon jutussa innostuin juuri tuosta jatkosta. Toivottavasti teet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihana kirja, ei ihan kirja! Innostuksissani täällä teen kirjoitusvirheitä. t. äskeinen

      Poista
    2. Onhan se ihan kirja, painaakin yli kilon :)

      Poista
  5. Minulle tulossa jujulta sinun kirjasi ,jos olisin tiennyt palkkio systeemistä olisin ostanut kaupasta. Olen lukenut blogiasi ja odotan kirjaa koukku kuumana.
    Tyttik.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostakaa hyvällä mielellä ihan mistä vaan, ei raha tuo iloa ;)

      Poista
  6. Minulle tuli eilen jujusta postilaatikkoon aivan IHANA musta kirja. Täynnä mitä mahtavinpia ideoita. Olin aikaisemmin aloittanut tekemään saunapeflettiä, mutta kun selailin kirjaasi niin purkuun meni ja nyt aloitin tekemään puoliympyrän mallista peflettiä. Todella innostava kirja =)

    VastaaPoista